stage_image1_lg

Vaše jistota na cestách – peníze zpět při poškození pneu.

Jak získat garanci

Videonávod

Registrace


Uplatnění garance

Registrace
  1. Klikněte na tlačítko Registrace pneu
  2. Vyplňte požadované údaje ve třech krocích:
    1. osobní údaje
    2. údaje o pneu
      • zvolte letní nebo zimní pneumatiku
      • vyberete název pneumatiky a její rozměr
      • označíte počet zakoupených pneumatik (na jednu registraci lze registrovat maximálně 4 pneumatiky)
      • vypište jednotlivá čísla DOT (čtyřčíslí uvedené na bočnici pneumatiky uvádějící týden a rok výroby).
    3. údaje o nákupu a servisu
      • vyberete ze seznamu servis, kde jste Vaši pneumatiku nazuli a nahrajte doklad o provedeném servise (fotografie, sken apod. ve formátu jpeg nebo pdf)
      • pokud nákup pneumatiky proběhl u stejného prodejce a čase jako servis, zatrhněte políčko, dále zatrhněte políčko se souhlasem k poskytnutí osobních údajů a odešlete registraci
      • pokud nákup proběhl u jiného prodejce nebo čase, vyberte jej ze seznamu a nahrajte doklad o nákupu (fotografie, sken apod. ve formátu jpeg nebo pdf), poté postupujte jako v předchozím případě
  3. Obdržíte e-mail s informací o správném odeslání registrace. Po jejím zpracování Vás budeme opět e-mailem kontaktovat s potvrzením správnosti údajů a pošleme Vám identifikační číslo a odkaz, který Vám usnadní případnou žádost o uplatnění garance.
Co je identifikační číslo

Identifikační číslo je šestimístné číslo. Je vám zasláno na Vámi uvedený e-mail při registraci. Slouží k unikátní identifikaci Vaší registrace a současně s ním můžete na webových stránkách programu zjistit stav své žádosti o uplatnění garance.

Uplatnění garance
  1. V registračním e-mailu kliknete na zaslaný odkaz nebo vstoupíte na www.contigarant.cz a kliknete na tlačítko Žádost o garanci.

  1. Vyplníte Žádost o garanci

    1. Vaše ID, jméno a příjmení, e- mail a číslo účtu

    2. stručně popíšete způsob poškození pneumatiky Continental

    3. nahrajete čtyři fotografie (celé kolo, detail poškození, fotografii DOT čísla a fotografii rozměru pneumatiky) – viz obr.

    4. pokud bylo poškození šetřeno policií ČR (např. při vandalismu) nahrajete i policejní zprávu

    5. odešlete formulář

Na Váš e-mail obratem dorazí potvrzení o přijetí žádosti o garanci ContiGarant. Do 30 dnů vám pošleme rozhodnutí o stavu Vaší žádosti.

Stav Vaší žádosti můžete sledovat on-line na stránkách www.contigarant.cz ve Stavu mé garance. Jakmile bude Vaše žádost vyřízena, budete vyrozuměni e-mailem.

V případě schválení garance, probíhá vyplácení bezhotovostním převodem na účet spotřebitele, který uvedl ve formuláři „Žádost o garanci.

V případě zamítnutí garance, Vám zašleme e-mailem vyrozumění se zdůvodněním zamítnutí garance.

 

Více informací získáte na: info@contigarant.cz.

Co je ContiGarant

Contigarant

ContiGarant je nejlepší rozšířená záruka na pneumatiky Continental.

Program je určen pro uživatele osobních pneumatik.

V případě neopravitelného poškození garantuje vrácení plné nákupní ceny.

Nákup a nazutí nových pneumatik je potřeba uskutečnit u smluvního partnera.

Registrace do programu musí být provedena do 30 dnů od nazutí pneumatik na vozidlo, garanci je možné uplatnit po dobu 12 měsíců od data nazutí.

ContiGarant je určen pro zákazníky (fyzické i právnické osoby), kteří uhradili pneumatiky i nazutí v hotovosti, platební kartou případně bezhotovostním bankovním převodem.

Stav mé garance

Vyhledat prodejce

Vyhledat servis

Kontakt

Kontaktujte nás na e-mailové adrese info@contigarant.cz